نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 19:40

آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی اهواز برای پذیرش زائران خارجی

اهواز- سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: مصلای مهدیه امام خمینی اهواز در راستای پذیرش و صدور روادید اربعین حسینی برای زائران خارجی آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده بعد از ظهر امروز شنبه با اشاره به آماده سازی مصلای مهدیه امام خمینی شهرستان اهواز برای پذیرش و صدور روادید اربعین حسینی برای اتباع خارجی اظهار کرد: تعداد زیادی از زائران خارجی از کشورهای مختلف از جمله افغانستان و پاکستان برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در استان حضور دارند و تلاش بر این است که در کمترین زمان ممکن، مشکل تردد آنها از پایانه مرزی چذابه به کشور عراق رفع شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پذیرش و صدور روادید اتباع خارجی اندیشیده شده است، ادامه داد: نشست‌های هماهنگی ستاد آماده سازی صدور روادید اربعین حسینی برای اتباع خارجی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین جلسات هماهنگی برای نظم و امنیت و تسریع در کار نیز برگزار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز افزود: در این هفته‌های گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته به زائرین خارجی خدمات رسانی و در مواکب و اماکن اسکان داده شدند.

موالی زاده گفت: در پایانه مرزی چذابه مشکلی در زمینه تردد زائران اتباع خارجی به کشور عراق به وجود آمده بود که پس از هماهنگی‌های لازم این مشکل رفع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481924

مهمترین اخبار ایران و جهان: