نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 19:16

تصادف، آب و جمعیت؛ ۳ چالش جدی استان سمنان

استاندار سمنان گفت: تصادفات جاده‌ای، کمبود آب و پیری جمعیت سه چالش جدی و اساسی استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نود و سومین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم سمنان به مناسبت هفته دولت در مسجد اهل بیت (ع) این شهر اظهار کرد: دیپلماسی هوشمندانه و عزت‌مندانه و عضویت ایران در اجلاس بریکس امری بسیار ارزشمند و از دستاوردهای شاخص دولت سیزدهم است.

وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های کاری دولت مردمی آیت‌الله رئیسی است.

استاندار سمنان گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی بین مردم و مسؤولان هیچ فاصله‌ای نیست و دیدار مردمی در دولت سیزدهم در این راستا به صورت مستمر در راستای گره‌گشایی از مشکلات و موانع، در دستور کار مسؤولان قرار دارد.

هاشمی عنوان کرد: امروز بالاترین سرمایه ما، اعتماد و دعای خیر شما مردم عزیز است؛ چراکه شما مردم صاحبان اصلی نظام هستید.

وی تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای، کمبود آب و پیری جمعیت و کاهش نرخ فرزندآوری سه چالش جدی و اساسی استان سمنان است و اقدامات به صورت ویژه در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: امروز با اقدامات صورت‌گرفته، فرصت اشتغال برای هر نیروی جوان جویای کار که آمادگی اشتغال در حوزه کارگری و واحدهای تولیدی را داشته باشد، مهیاست.

به گزارش فارس، در این برنامه امام جمعه موقت شهر سمنان، شهردار سمنان به اتفاق ۵۲ نفر از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به اتفاق مدیران شهرستان سمنان حضور داشتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472024

مهمترین اخبار ایران و جهان: