نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 22:07

دستگاه‌ها آماده ارائه خدمات به مسافران حرم رضوی باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه ستاد خدمات سفر دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش رو و افزایش سفرها، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در آمادگی کامل باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر خدمات دهی به مسافران باید به صورت مستمر وجود داشته باشد، گفت: سامان‌دهی و نظارت بر مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی بین راهی، مساجد و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و ... در طول مسیر انجام‌شود تا علاوه بر افزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: در زمینه ایمنی مسیر تمام تمهیدات لازم چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت مورد توجه دستگاه های زیربط باشد تا خدمات به بهترین نحو به مسافران و زائران حرم رضوی در سفرهای پایان ماه صفر ارائه شود.

وی عنوان کرد: حرکت هر ساله زائران برای زیارت حرم رضوی یک حرکت مردمی و خودجوش است و ارائه خدمات باعث امیدآفرینی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: کاهش آمار تصادفات در جاده های استان طی سال گذشته و در سفرهای نوروزی حاصل تلاش و همکاری دستگاه های ذیربط استان است.

وی با تاکید بر در پیش بودن ۳ نوبت اوج  سفر، ادامه داد: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی در مسیر زوار حرم رضوی قرار دارد می‌طلبد تانسبت به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به زائران، اقدام شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497224

مهمترین اخبار ایران و جهان: