نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 09:57

اعلام آمادگی هلال‌احمر برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به لیبی

رئیس جمعیت هلال احمر برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از توفان دانیل در لیبی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمعیت هلال احمر با ارسال نامه‌ای رسمی‌به هلال احمر لیبی، برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از طوفان دانیل، اعلام آمادگی کرد.

متن نامه به شرح ذیل است؛
جناب آقای عمر آگودا

رئیس جمعیت هلال احمر لیبی

جناب آقای رئیس،

از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مایلم فرصت را غنیمت شمرده و مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی و همکاران محترمتان در جمعیت هلال احمر لیبی ابلاغ نمایم.

با اندوه فراوان از وقوع طوفان دانیل و جاری شدن سیل شدید در کشور لیبی مطلع شدم که متأسفانه منجر به کشته شدن ۱۵۰ نفر و مجروح و مفقود شدن بسیاری از مردم و همچنین خسارات گسترده به ساختمان‌های عمومی و خصوصی در شهر درنا واقع در ۱۵۰ مایلی شرق شهر بنغازی شده است.

در این شرایط سخت، از طرف خود و جمعیت هلال احمر ایران به جنابعالی و همکارانتان در جمعیت هلال احمر لیبی تسلیت عرض می‌نمایم و آمادگی خود را جهت ارسال محموله امدادی بشردوستانه، اقلام امدادی و علاوه براین اعزام تیم‌های درمانی و امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان و همچنین عملیات بشردوستانه در لیبی اعلام می‌نمایم.

مراتب همدردی جمعیت هلال احمر ایران را به کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند ابلاغ می‌نمایم و برای جنابعالی، کارکنان و داوطلبان شما بهترین‌ها را در تلاش‌های بشردوستانه به منظور ارائه خدمات به آسیب دیدگان آرزو دارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1495724

مهمترین اخبار ایران و جهان: