نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 10:07

تسهیل و تسریع در صدور مجوز فعالیت سرمایه گذاران در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از برپایی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار در استان بوشهر خبر داد و گفت: تسهیل و تسریع در صدور مجوز فعالیت سرمایه گذاران در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی جهادی به مردم اظهار داشت: فرصت‌ها مثل برق و باد می‌گذرد و کسانی که مسئولیتی را می‌پذیرند، باید به گونه‌ای عمل کنند که در قبال مردم شرمنده نباشند و هر چه در توان دارند را در طبق اخلاص بگذارند.

وی با تاکید بر لزوم پاسخ سریع دستگاه‌های اجرایی به استعلامات افزود: حداکثر طی ۱۵ روز باید پاسخ استعلام به صورت شفاف اعلام شود و بعد از زمان مقرر، اگر پاسخ داده نشود، به منزله تأیید استعلام و پاسخ مثبت است.

استاندار بوشهر از برپایی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این دوره با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و مدیران شهرستانی برگزار می‌شود.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها، فرایند اجرای پروژه‌ها و روند صدور مجوزها و استعلامات آموزش داده می‌شود که در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود تولید مؤثر است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: همانگونه که در دفاع مقدس با حضور مردم، موفق شدیم دشمن را شکست بدهیم، در جنگ اقتصادی نیز با مشارکت مردم و بخش خصوصی به موفقیت بیشتر می‌رسیم و ما به عنوان دولت، موظف هستیم ساز و کارهای لازم را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: سرمایه و سرمایه‌گذار، فرمان‌پذیر نیست و باید تعامل کافی و وافی را با سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

محمدی‌زاده خواستار هدایت سرمایه‌گذاران به سمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه شد و گفت: تمام زیرساخت‌ها و استعلام‌ها در این نواحی اخذ شده و حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق، سبب می‌شود که سرعت کار بالاتر رود.

وی با اشاره به موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افزود: دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های زیرساختی، تمهیدات لازم را بیندیشند تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه، کار خود را جلو ببرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248568

مهمترین اخبار ایران و جهان: