نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 21:17

۳۵ نفر از زندانی‌های فردیس آزاد می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: با کمک خیرین صنعتگر و ورزشکار شهرستان، مبلغ ۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که لا این رقم حدود ۳۵ تا ۴۰ نفر از مددجویان ندامتگاه فردیس ازاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، در حاشیه جشن نسیم مهر که با حضور جمعی از صنعتگران، ورزشکاران، خیران مسؤولان استان و شهرستان عصر امروز برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان فردیس، اظهار کرد:  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس در سال ۱۴۰۱  بر اساس مسؤولیت‌های محوله اقدامات بسیار خوبی داشته و مبلغ یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیره نقدی به خانواده‌های زندانیان ارائه شده است.

وی همچنین از آزادی ۹۴ مددجو با پرداخت مبلغی بیش از ۳ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان  توسط انجمن حمایت از زندانیان فردیس خبرداد و افزود: به کمک خیرین و با پرداخت مبلغی بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ۸ پرونده محکوم به قصاص به اخذ رضایت اولیای دم منجر شد. 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان فردیس بیش از ۷۰۰ خانواده زندانی را تحت پوشش خود دارد، اضافه کرد: علاوه بر موارد فوق خدماتی از جمله تهیه مسکن، تهیه جهیزیه، کارت هدیه، کمک هزینه درمانی، پیگیری و مکاتبه با نهادهای حمایتی در سال ۱۴۰۱ از جمله اقداماتی است که منجر به کسب  رتبه برتر  انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس در سطح استان شد. 

وی همچنین در خصوص اقدامات ستاد دیه شهرستان فردیس، بیان کرد: به همت ستاد دیه شهرستان فردیس درسال ۱۴۰۰، با مبلغ ۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان  ۵۰ محکوم مالی آزاد شدند و در سال گذشته ۴۳ محکوم مالی با رقم ۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان آزاد شدند.

دادستان فردیس گفت: امروز و با کمک خیران شهرستان در جشن نسیم مهر مبلغی معادل یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به صورت نقد، چک و تعهدی جمع ‌آوری  شده است.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242724

مهمترین اخبار ایران و جهان: