نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 17:19

بهره‌مندی ۱۵۰۰ بیمار از خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم منوجان + تصویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره‌مندی هزار و ۵۰۰ بیمار از خدمات رایگان درمانی در مناطق محروم منوجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح عصر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قریب به یک هزار و 500 نفر در قالب کاروان سلامت در شهرستان منوجان ویزیت و درمان شدند.

وی افزود: در این کاروان سلامت خدمات تخصصی شامل دندانپزشکی، قلب و عروق، جراحی عمومی، پوست و زیبایی، اورولوژی، داخلی، طب سنتی، زنان و زایمان و روانشناس در مناطق محروم شهرستان منوجان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این خدمات در 6 روستا ارائه شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 60 نفر از کادر پزشکی و داوطلب در این کاروان سلامت حضور یافته و در درمان بیماران مشارکت داشتند و هزار و 500 بیمار در منوجان کرمان ویزیت شدند.

فلاح تصریح کرد: بیماران با مراجعه در بخش‌های مختلف جراحی سرپایی (ختنه) 46 نفر، دندانپزشکی یک هزار نفر، طب سنتی 53 نفر، زنان و زایمان 41 نفر، قلب و عروق 20نفر، متخصص داخلی 76 نفر، پوست و زیبایی 69 نفر، اورولوژی 75 نفر، روانشناس 50 نفر و آموزش بهداشت دهان 130 نفر از خدمات مذکور بهره‌مند شدند.

استان کرمان , مناطق محروم , استان کرمان , مناطق محروم , استان کرمان , مناطق محروم , استان کرمان , مناطق محروم ,

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670368

مهمترین اخبار ایران و جهان: