نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 19:26

همه گچساران منتظر یک جرقه شگفتی‌ساز

با قرعه‌کشی انجام شده در مرحله یک شانزدهم نهایی فوتبال جام حذفی؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت و گاز گچساران در یکی از روزهای ۱۹ یا ۲۰ بهمن ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و همه گچساران منتظر یک جرقه شگفتی‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران؛ در یک قرعه جالب توجه، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران رقیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جام حذفی فوتبال کشور شد.

با قرعه‌کشی انجام شده در مرحله یک شانزدهم نهایی فوتبال جام حذفی؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت و گاز گچساران در یکی از روزهای ۱۹ یا ۲۰ بهمن ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اما تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اکنون در لیگ دسته اول فوتبال کشور به رغم اینکه در برخی دیدارها نتایج خوبی گرفته اما در صورت کمی تلاش بیشتر و یا به عبارتی در صورت شانس بیشتر می‌توانست اکنون یکی از تیم‌های صدرنشین جهت صعود به لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در این چند هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های بزرگی را شکست داده اما گاه اسیر بد شانسی نیز شده مثل دیدار با تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز که در دقیقه ۹۶ شکست را پذیرا شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هر چند بازی‌های خوب و البته شکست‌های عجیبی داشته اما نشان داده که می‌تواند یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز در لیگ دسته اول کشور و حتی مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

از سوی دیگر با توجه به وضعیت بحرانی این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس تهران که معلوم نیست چه کسی هدایت این تیم بزرگ پایتخت نشین را به دست خواهد گرفت موقعیت خوبی برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است تا بتواند شگفتی‌ساز جام حذفی شود.

قدر مسلم اینکه روی نیمکت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران کسی نشسته که بیش از همه با تیم بزرگ سرخپوش پایتخت آشنایی دارد و پیروز قربانی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال پرسپولیس را بهتر از هر کسی می‌داند.

هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران انتظار دارند تیم محبوب و طلایی پوش آنها بتواند در وضعیت فعلی و با توجه به اوضاع و احوال نه چندان خوب تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی و مقابل این غول فوتبال شگفتی ساز شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632424

مهمترین اخبار ایران و جهان: