نیوز سیتی!
23 اسفند 1402 - 15:25

گروههای مقاومت فلسطین: بدون توقف کامل تجاوزات دشمن هیچ توافقی وجود نخواهد داشت

گروه‌های فلسطینی در غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که بدون توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه هیچ توافقی وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروههای فلسطینی در نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کردند که نبرد طوفان الاقصی یک تحول استراتژیک در سطح مسئله فلسطین شکل داد و در چارچوب پاسخ طبیعی به نقشه‌های اشغالگران و جنایات شهرک‌نشینان در کرانه باختری و قدس صورت گرفت.

این گروه‌ها افزودند که مقاومت با تمام اشکال آن حقی مشروع علیه اشغالگران صهیونیست و حامیانشان است که تا زمان آزادسازی سرزمین و تعیین سرنوشت ادامه خواهد یافت.

در بیانیه گروه‌های فلسطینی آمده است: بر موضع متحد و یکپارچه خود تاکید می‌کنیم، مبنی بر اینکه بدون توقف کامل تجاوزات دشمن به مردم ما، هیچ توافق و قرارداد مبادله اسیران وجود نخواهد داشت.

گروههای فلسطینی در نوار غزه تاکید کردند: اداره امور فلسطینی از جمله نوار غزه، یک مسئله داخلی فلسطینی است و هرگز به اشغالگران و حامیانش اجازه دخالت یا تحمیل قیمومیت بر مردم خود را تحت هیچ عنوانی نخواهیم داد.

در همین راستا «غازی حمد»، از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» گفت: اکنون توپ در زمین اسرائیل است و نه حماس. ما در دوره اخیر مواضع نرم و مثبت و پیشرفته‌ای در مذاکرات از خود نشان دادیم اما رسیدن به توافق به هر قیمتی را نمی‌پذیریم. مذاکرات اکنون در وضعیت تزلزل قرار دارد و به صورت مرحله‌ای تمدید می‌شود اما ما همیشه آماده مذاکره هستیم و هرگز باب مذاکرات را نمی‌بندیم.

این مسئول حماس تصریح کرد: اخیرا نشستی با گروه‌های فلسطینی داشتیم و جزئیات شرایط میدانی و نیز مذاکرات مورد بررسی قرار گرفت و همه نظر خود را بیان کردند. مقاومت هنوز کارت‌های زیادی در دست دارد و دشمن هرگز نمی‌تواند از طریق جنایات و کشتارهای خود به چیزی که می‌خواهد برسد. مقاومت مردمی فلسطینی‌ها در برابر تلاش‌های اسرائیل برای اشغال دوباره غزه، همچون سدی محکم خواهد بود.

غازی حمد در ادامه گفت: در این میان برخی طرف‌ها به دنبال تحمیل واقعیت جدیدی هستند که با منافع فلسطینی‌ها سازگاری ندارد. آمریکا و اسرائیل هرگز به اهداف خود نمی‌رسند و اسرائیل در این جنگ حتی به یک هدف هم نرسیده است و مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686324

مهمترین اخبار ایران و جهان: