نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 15:51

زنجیره انسانی در شمال اردن در حمایت از غزه+فیلم

اردنی‌ها با تشکیل زنجیره انسانی در اطراف پلی در شمال اردن اعتراض شدید خود را به محاصره غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، اردنی ها با تشکیل زنجیره انسانی در اطراف پلی در شمال اردن اعتراض شدید خود را به محاصره غزه اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، اردنی ها زنجیره انسانی در حومه پل الشیخ حسین در شمال اردن در اعتراض به برقراری پل زمینی حمایت از رژیم اشغالگر در شرایطی که مردم غزه به شدت از کمبود غذا رنج می برند و رژیم صهیونیستی محاصره شدیدی علیه آنها اعمال کرده است، تشکیل دادند.

دقایقی قبل نیز، هزاران اردنی به برقراری پل زمینی برای انتقال کالا از کشورهای حوزه خلیج فارس و ازطریق اردن به فلسطین اشغالی اعتراض کردند. اردنی ها راهپیمایی به سمت پل شیخ حسین در شمال اردن برگزار کردند.

روز گذشته نیز هزاران اردنی در استان اربد با حضور در تجمع ملی برای حمایت از مقاومت نسبت به تشکیل پل زمینی برای انتقال کالاهای کشورهای خلیج فارس از طریق اردن به رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

راهپیمایی کنندگان اردنی خواستار حمایت از مقاومت مسلحانه اسلامی در یمن، لبنان و عراق به خاطر مواضع افتخارآمیزشان شده و مقاومت را تنها راه برای جلوگیری از تجاوز صهیونیستی و اخراج اشغالگران دانستند.

مردم اردن در این راهپیمایی از حکومت کشورشان اخراج سفیر آمریکا، قطع روابط با رژیم صهیونیستی و لغو توافقنامه های موجود با دشمن به ویژه توافق وادی عربه و توافق گاز را خواستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1681168

مهمترین اخبار ایران و جهان: