نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 14:12

مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی دشوار است

استاندار زنجان با تاکید اهمیت بالای مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی آنهم کسب رضایت مردمی در بخش درمان گفت:آن‌همریت در این دانشگاه بعد از استانداری به لحاظ سختی در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اداره دانشگاه علوم پزشکی بعد از استانداری، سخت‌ترین مدیریت محسوب می‌شود، اظهار کرد: این سختی به دلیل ارائه خدمات درمانی تا خدمات بهداشتی به همه اقشار در دورترین نقاط استان است.
استاندار زنجان تاکید کرد: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیاز به توان بالا، سعه صدر و تحمل بالایی دارد لذا باید بتوانید و توان استفاده از همه ظرفیت‌ها را هم داشته باشید.
وی با توصیه به حسین دین‌محمدی، رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای کسب رضایت مردمی افزود: باید بدانید که شهرداری و بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاه پرمراجعه و موثر در کسب رضایت شهروندان به شمار می‌روند.
افشارچی با یادآوری اهمیت بخش درمان در کسب رضایت مردمی در دانشگاه علوم پزشکی افزود: همه بخش‌های دیگر دانشگاه از جمله آموزش با وجود اهمیت، در رتبه بعدی قرار می‌گیرند، لذا مدیریت دانشگاه با وسعت دید و استفاده از همه ظرفیت‌ها و البته تقویت حوزه نظارت از نیروهای انسانی و امکانات موجود استفاده بهینه کند. 
استاندار زنجان عدالت در درمان را دیگر نکته مهم در دانشگاه علوم پزشکی عنوان و تصریح کرد: اجازه مولد سازی برای دانشگاه صادر شده و باید از این مهم برای عدالت در درمان به ویژه در شهرستان‌ها استفاده شود.
وی همراهی و کمک به خیریه‌های فعال در حوزه سلامت و پرهیز از ایجاد مشکل برای آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این همراهی با فعالان بخش خصوصی هم مورد تاکید است.
افشارچی به فرسوده بودن بخشی از فضاهای درمانی اشاره کرد و گفت: باید با ایجاد پشتیبان و اعتبار در این بخش نسبت به بهینه سازی امکانات و تجهیزات موجود اقدام شود تا بار فرسودگی این بخش از دوش مردم برداشته شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634324

مهمترین اخبار ایران و جهان: