نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 19:42

فرماندار هرسین: مسافربرهای برون‌شهری هرسین ساماندهی می‌شوند

ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین امروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه در جلسه بررسی و ساماندهی مسافربرهای بین‌شهری کرمانشاه - هرسین و بالعکس گفت: ساماندهی خودروهای مسافربر بین‌شهری کرمانشاه - هرسین در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی این مهم تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عدم ساماندهی و رسیدگی لازم به خودروهای مسافربری بین‌شهری مسیر کرمانشاه – هرسین و بالعکس از معضل‌هایی است که باعث شده نارضایتی و نگرانی مردم را در پی داشته باشد.

این عدم ساماندهی به گونه‌ای است که فردی بخواهد کرمانشاه را به‌قصد هرسین و بالعکس ترک کند، به دلیل عدم وجود ساماندهی مناسب پایانه مسافربری با خودروهای شخصی‌ای مواجه می‌شوند که گاه رانندگان آن‌ها بر سر این‌که چه کسی مسافر را تصاحب کند با یکدیگر درگیر شده و ترسی را به مسافر منتقل می‌کنند که گاهی فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد.

از کرایه‌های دریافتی متناوب بین ماشین‌های مختلف و عدم یکسان بودن وجه دریافتی از مسافران توسط برخی رانندگان خودروای شخصی هم بگذریم به نحوه‌ی رانندگی این افراد هم بخواهیم بپردازیم، چیزی را مشابه آن نمی‌توان یافت جز مسابقات رالی آن‌هم بدون رعایت موارد ایمنی.

بر همین اساس امروز سه‌شنبه 5 دی‌ماه جلسه‌ای به ریاست ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار، رئیس اداره راهداری و رئیس پلیس راهور با موضوع ساماندهی مسافربرهای شخصی برگزار شد.

 ابوطالب ایتوندی فرماندار هرسین در این جلسه ضمن ابراز نگرانی از عملکرد مسافربرهای بین‌شهری اظهار کرد: موضوع مسافربرهای بین‌شهری باعث ایجاد نگرانی و نارضایتی مردم شده است و می‌بایست دغدغه‌های شهروندان در این راستا به‌صورت اساسی رفع شود.

وی افزود: رانندگان خودروهای مسافربر شخصی با تجمع در میدان‌ها، ورودی شهر هرسین و مسیرهای پرترافیک ضمن توقف غیرقانونی اقدام به جابجایی مسافر می‌نمایند که این امر باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مدیریت ترافیک شهر و تردد سایر خودروهای خدماتی و شخصی شده است.

فرماندار هرسین ضمن اشاره به اختلاف دریافتی رانندگان از مسافرین، تصریح کرد: افزایش خودسرانه کرایه از دیگر معضلاتی است که درنتیجه این فعالیت متوجه مسافران شده است.

وی در پایان گفت: شرکتی که توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای فعالیت در پایانه هرسین - کرمانشاه مشخص‌شده است بر اساس مهلت تعیین‌شده فعالیت خود را آغاز می‌نماید.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617068

مهمترین اخبار ایران و جهان: