نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 10:07

لزوم ارزیابی میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های عقیدتی و سیاسی در ابعاد مختلف نیروها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی باید در رفتار و تعهد نیروها مشاهده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با رئیس و کارکنان عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی ارتش زاهدان جایگاه نیروهای نظامی در حفظ تمامیت ارضی و امنیت کشور را حائز اهمیت دانست و گفت: همه ما باید قدردان و سپاسگزار تلاش‌های نیروهای نظامی باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از نقاط امتیاز ما در دوران دفاع مقدس جنبه‌های عقیدتی و سیاسی و انگیزه الهی نیروها بود چرا که دشمن انواع و اقسام سلاحها را در اختیار داشت اما ایمان، تعهد و اعتقاد نیروهای ما سبب شد تا ایستادگی کرده و با پایمردی از میهن اسلامی خود دفاع کنند.

آیت‌الله محامی بیان کرد: اگر بخواهیم دست برتر را داشته باشیم باید این نقطه قوت خود را حفظ و تقویت کنیم که این کار دارای اقتضائاتی از جمله برنامه ریزی برای آموزش است.

 وی ادامه داد: آنچه مهم است میزان تاثیرگذاری آموزش‌‌ها و کسب خروجی مناسب است زیرا گاهی با وجود برگزاری دوره‌های مختلف تغییر چندانی در نیروها مشاهده نمی‌شود و در مواقعی هم یک جلسه در عمق جان آن‌ها تاثیر می‌گذارد و باید در این جهت برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: انجام‌ این کار به صورت کیفی سخت است اما باید در حد توان آن را دنبال و برای آن شاخص هایی تعیین کنیم.

آیت‌الله محامی در واکنش به گزارش ارائه شده از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سازمان عقیدتی و سیاسی لشکر ۸۸زرهی ارتش گفت: باید میزان تاثیرگذاری فعالیت‌های سازمان عقیدتی و سیاسی در رفتار، تعهد و سایر جهات نیروها مشاهده شود.

 امام جمعه زاهدان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی باید در عرصه‌های مختلف احکام، مبانی اعتقادی، معارف اسلامی، مباحث اخلاقی، تاریخ اسلام، جهان معاصر و مسائل بصیرتی باشد و محتوای کار نیز مشخص، به هم پیوسته و برای مخاطبان در سطوح مختلف ارائه شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در به کارگیری اساتید هر یک از دوره‌ها نیز باید به سایر جنبه‌های علمی، فکری و اخلاقی آن‌ها توجه داشته باشید.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533468

مهمترین اخبار ایران و جهان: