نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 09:56

بلیت‌هایی که تعجب همه را به‌دنبال داشت

سفری به قشنگی سفراربعین با پرچم هایی که نوشته آن این جمله است:«راه قدس از کربلا می‌گذرد» بعد از برنامه دانشگاه در تجمع مردمی میدان امام حسین(ع) هم شرکت کردیم و بلیط ها را بین مردم پخش کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با شروع ترم جدید قراربود اول هفته را درگیر برنامه ریزی برای طول ترم دانشگاه باشیم. ولی صبح شنبه ۱۵ مهر برای ما دانشجویان دانشگاه معارف هم متفاوت شروع شد.

همه طبق قرار قبلی‌مان در دفتر بسیج دانشجویی بودیم اما این بار هیچ کدام‌مان درگیر کارهای دانشجویی و بسیج نبودیم، همه به صورت آنلاین و لحظه ای در حال چک کردن کانال های ایتا بودیم با حس های متفاوت…. هیجان، خوشحالی، اضطراب ، ذوق و مهم‌تر از آن غرور…

همه‌ی این احساسات برای یک ماجرا بود…یک اتفاق…یک شگفتی….یک عملیات غرور آفرین…. عملیاتی به بزرگی یک طوفان…طوفان الاقصی. اخبار را که می‌دیدیم شور و شعف وجودمان لحظه به لحظه بیشتر می‌شد…

بعد از خوشحالی از بابت این اتفاق همه آماده نوشتن برنامه بودیم اما نه برنامه ماهانه، قرار شد برای این پیروزی بزرگ کاری انجام دهیم و در رابطه با این موضوع ایده پردازی ها شروع شد، تخته دفتر مثل همیشه از ایده ها سیاه شده بود…

جشن، بیانیه، طراحی پوستر، پخش شیرینی و نماهنگ و …. همه این ایده‌ها خوب بود ولی همه حرف دل‌مان نبود. ما ایده ای می خواستیم از جنس همدردی، همدردی برای اینکه به مردم مظلوم فلسطین بگوییم حتی از این فاصله دور هم خودمان را کنار شما می بینیم.

ایده آن روز با همین جمله ها به ذهن‌مان رسید. دلمان می‌خواست فاصله تا فلسطین را کم کنیم و کنار آنها باشیم، بجنگیم و پیروزی‌مان را در خیابان ها و در کنار درخت‌های زیتون فلسطین جشن بگیریم و خود را آماده جشن ظهور منجی عالم کنیم.

برای کم شدن فاصله «بلیط‌های نمادین ایران به بیت المقدس» را طراحی کردیم. ساعت پرواز هم قطعا فقط یک ساعت خواهد بود…ساعت عاشقی،ساعت ۱:۲۰ دقیقه به وقت سردار سلیمانی عزیزمان.

برای اتمام حجت حرف دل‌مان هم پشت بلیط‌ها به عنوان نکات سفر جملات زیر را نوشتیم: تا شروع سفر برای دفع حملات سوره فیل و قریش را هرروز ۱۰ بار قرائت کنید. ویژه برنامه سفر: نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای، مکان:مسجد الاقصی، تصاویر سردار سلیمانی فراموش نشود.

بلیط‌ها طراحی شد و به همراه شیرینی به دانشجویان اهداشد. همه بعد از دیدن بلیط‌ها لبخند می‌زدند و پر از حس خوب می شدند…انگار که خوشحالند هم سفر شده ایم برای یک هدف بزرگ.

شاید سفری به قشنگی سفراربعین با پرچم هایی که نوشته آن این جمله است:«راه قدس از کربلا می‌گذرد» بعد از برنامه دانشگاه در تجمع مردمی میدان امام حسین(ع) هم شرکت کردیم و بلیط‌ها را بین مردم پخش کردیم.

همه با تعجب نگاه می‌کردند و ما با لبخند امیدوار کننده می‌گفتیم «بلیط‌های ایران به بیت‌المقدس است، ان شاالله قراره بریم غزه.»

بعد از این جمله نوبت لبخند آنها بود و ما در ثانیه به ثانیه ی این برنامه‌ها یک جمله را فراموش نمی‌کردیم: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» ان شاالله.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581868

مهمترین اخبار ایران و جهان: