نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 10:29

خطر در کمین «مسی» و آرژانتین/ کرواسی و رویای دومین فینال متوالی

نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جام بیست و دوم به روزهای حساس و پرهیجان خود نزدیک شده و امروز سه شنبه اولین دیدار مرحله نیمه نهایی برگزار خواهد شد تا چهره نخستین فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود.

تیم های آرژانتین و کرواسی در شرایطی به مصاف هم می روند که دو تیم انگیزه بالایی برای رسیدن به فینال دارند و کمتر علاقمند به فوتبالی است که به طور قطعی پیش بینی کند کدام تیم راهی فینال خواهند شد.

آرژانتین هر چند تا این مرحله رسیده اما در طول این مسابقات نوسان زیادی داشته و نمی توان پیش بینی کرد با قدرت می تواند برابر نماینده اروپا به پیروزی برسد و راهی فینال شود. آنها نخستین دیدار خود را برابر عربستان واگذار کردند و در ادامه هم نتوانستند اقتدار خود را برابر حریفان نشان دهند و با نتایج پرریسک به این مرحله رسیدند.

اما کرواسی که نایب قهرمان دوره گذشته است به دنبال تحقق رویای دومین حضور متوالی در فینال است. تیمی که تاکنون سه بار به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسیده و یک بار به فینال راه یافته است.

کرواسی یک زنگ خطر بزرگ برای مسی و یارانش است. تیمی که از نظم و انصباط فنی بسیار خوبی برخودار است و برای هر لحظه از بازی برنامه دارد. بعید نیست که این تیم با تفکرات حرفه ای مربی اش برابر آرژانتین پرستاره به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 907924

مهمترین اخبار ایران و جهان: