نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 14:25

مکتب حاج قاسم آموخت که دشمن را باید درمانده کرد

ساری- رئیس مجمع کانون فرهنگی وتبلیغی کشور گفت: مکتب حاج قاسم به ما می آموزد که میدان حمله را باید وسعت بخشید ودشمن را درمانده کرد.

حسین طبرستانی در گفتگو با خبرنگار مهربا بیان اینکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی جهادی به‌صورت مردمی اداره می‌شوند و برخی از آن‌ها در منطقه خودشان بسیار اثرگذار بوده و جریان ساز هستند افزود: هدف مجمع کانون فرهنگی و تبلیغی کشور این است که تمام این کانون‌ها را به میدان بیاورد، ظرفیت آنها را شناسایی کرده و باهم افزایی و تضارب توان این کانون‌ها در حوزه‌های «بانوان، رسانه، کودک و نوجوان، خانواده و…» در جامعه جریان ساز و تأثیرگذار باشد.

وی افزود: هنگامی که شما تعدادی فرمانده توانمند در عرصه فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور دارید؛ می‌توانید با ایجاد عملیات مشترک و تشکیل یک شبکه گسترده و نیرومند، اهداف عالیه و مواردی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را محقق سازید.

طبرستانی یادآورشد: جبهه معاند با تمام داشته‌هایش و امپراتوری رسانه در حال حمله به دین و فرهنگ انقلاب است، در این وضعیت نباید فقط حالت تدافعی داشت بلکه باید حمله کرد. باید از مکتب حاج قاسم درس گرفت که این ابرمرد چگونه میدان حمله را وسعت بخشید و دشمن را درمانده کرد، حاج قاسم نشان داد وقتی از دشمن جلوتر حرکت می‌کنید میدان گسترده‌تری خواهی داشت و جریان ساز خواهی بود و تمام حواس دشمن را درگیر خواهی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287024

مهمترین اخبار ایران و جهان: