نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 18:27

واکنش جهاد اسلامی به شهادت جوان فلسطینی/ یورش به زندان «مجدو»

اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که مدیریت زندان «مجدو» در اراضی اشغالی به داخل زندان یورش برده و به اسرای فلسطینی تعرض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مسئولان زندان مجدو رژیم صهیونیستی با یورش به این زندان «عبد عبید» عضو کمیته رهبری اسرای جنبش جهاد اسلامی را به انفرادی زندان «جلبوع» انتقال دادند.

همچنین مسئولان رژیم صهیونیستی، زندان مجدو را به طور کامل به روی خانواده های اسرای فلسطینی بستند و مانع از دیدار اسرا با خانواده هایشان شدند.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که تشدید جنایت های صهیونیست ها علیه شهروندان فلسطینی، هرگز نمی تواند خدشه ای در اراده آنها برای ادامه راه مقاومت ایجاد کند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای افزود: شهادت «عمر لطفی خمور» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی را به خانواده او و شهروندان مبارز بیت لحم تسلیت می گوییم و تاکید می کنیم که ملت فلسطین در قبال این جنایت های تروریستی و اعدام های میدانی تسلیم نخواهد شد.

گفتنی است، «عمر خالد خمور» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که در جریان یورش امروز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه الدهیشه در جنوب بیت لحم به ضرب گلوله نظایان صهیونیست، زخمی شده بود در نهایت در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست بامداد و صبح امروز دوشنبه یورش های وحشیانه ای علیه مناطق مختلف کرانه باختری داشتند که طی آن چندین فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 981140

مهمترین اخبار ایران و جهان: