نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1403 - 17:26

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1704984

مهمترین اخبار ایران و جهان: