نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 19:18

هشدار به صهیونیست‌ها درباره پیامدهای حمله به زنان فلسطینی

گروه مقاومت عرین الاسود هشدار داد که حمله اشغالگران صهیونیست به زنان فلسطینی در الخلیل را پاسخ خواهد داد و نبرد با این رژیم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گروه مقاومتی عرین الاسود در بیانیه ای تاکید کرد: مقاومت فلسطین قبلا نیز وعده داده و آن را عملی کرده و همان‌گونه که انتقام شیرزنان فلسطینی در قدس را گرفت، انتقام زنان آزاده فلسطینی در الخلیل را نیز خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است که سکوت کنندگان در برابر اهانت و حمله به خواهران، مادران و دختران‌مان هویت ملی خود را از دست داده و حق زندگی در این سرزمین را ندارند.

گروه عرین الاسود در پیامی خطاب به دشمن صهیونیستی تاکید کرد: آن زمان که دختران ما را در قدس مورد حمله قرار دادید، عرین الاسود پاسخی سخت و محکم داد که جرات فاش کردن آن را نداشتید که البته اخبار رسانه ها برای ما اهمیتی ندارد و مهم برای ما کسب رضایت خداوند است.

این گروه تصریح کرد که نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و ما از هر طرف به اشغالگران ضربه وارد خواهیم کرد و دلاورمردان مقاومت نیز همراه ما هستند و ما هرگز ذلت و خواری را نمی پذیریم.

عرین الاسود بیان کرد که از جایی که فکرش را هم نمی کنید، برای ضربه زدن به شما خارج خواهیم شد و ضربه پشت ضربه دریافت خواهید کرد و آن وقت دیگر هشدار فایده ای نخواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487040

مهمترین اخبار ایران و جهان: