نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 21:15

رشد ۴ برابری بودجه تصویب شده برای بیمارستان کنگان

بوشهر- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از رشد ۴ برابری بودجه تصویب شده کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ به این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده انسیه سجادی زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد ۴ برابری اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان برای بیمارستان کنگان، نشان از نگاه بلند و سلامت‌محور فرماندار و اعضای کمیته برنامه‌ریزی نسبت به حوزه درمان دارد، محلی که به‌جز شهرستان کنگان، مراجعان شهرستان‌های مجاور و خانواده بزرگ صنعت را نیز پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب برای سال جاری ۲۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است، گفت: اعتبارات مصوب شده در سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که ۴ میلیارد تومان از این اعتبار برای کلینیک تخصصی شهید هاشمی، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات بیمارستان، ۷۰۰ میلیون تومان برای پانسیون و ۵۰۰ میلیون تومان برای سرب کوبی اتاقک سی‌تی‌اسکن دوم بیمارستان کنگان تخصیص یافته بود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خاطرنشان کرد: از اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای سال جاری، ۲ میلیارد تومان از آن برای کلینیک تخصصی شهید هاشمی، پنج میلیارد تومان برای پانسیون و ۲۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تجهیزات است.

سجادی زاده ضمن قدردانی از اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان، افزود: قطعاً در کنار همه پیگیری‌هایی که مجموعه ما داشته است، نگاه مثبت و اهتمام جدی اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، موجب تصویب این رقم کم‌سابقه برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482040

مهمترین اخبار ایران و جهان: