نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:58

شایسته سالاری مورد توجه قرار بگیرد/لزوم تکمیل معشوره و راه‌آهن

خرم‌آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه شایسته سالاری مورد توجه قرار بگیرد خواستار تسریع در تکمیل و اجرای پروژه های راه آهن و معشوره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تقوای الهی گفت: امیدوارم سفر وزرا در هفته دولت همراه با خیر و برکت و گشایش در امور مردم باشد.

وی اظهار داشت: هفته دولت یادآور زیبایی‌های ملت ایران و زشتی دشمنان داخلی و خارجی است، در ۱۷ هزار تروری که منافقین انجام دادند، مردم با حضور در صحنه دشمنان را به گورستان تاریخ فرستادند.

وی عنوان کرد: هفته دولت فرصتی برای بازنگری است که ببینیم از کجا به کجا رسیده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هفته دولت، فرصتی است تا دولتی که بر سر کار است عملکرد خود را بررسی و ارزیابی کند، همچنین نخبگان و فرهیختگان با رعایت عدل و انصاف و منطق عملکرد دولت را بررسی کمند.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: نقاط قوت دولت باید حفظ شود و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت وزیران بر امید آفرینی تاکید کردند، گفت: پیوستن به پیمان‌های بزرگ، سفر به استان‌ها، توجه به ظرفیت‌های داخلی، عدم پیوند مسائل اقتصادی عمرانی و اجتماعی در ارتباط با چند کشور غربی و برجسته کردن شعارهای انقلاب اسلامی، عدالت طلبی و تقسیم امکانات بین استان‌های کم برخوردار از خصوصیات دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه دوری از اشرافی‌گری، استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم است، تصریح کرد: شایسته سالاری در این دولت مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در همه استان‌ها کارهای مهمی را شروع کرده است، گفت: انتظار می‌رود کارهای بزرگی که در استان شروع شده مانند احداث راه آهن دورود - خرم‌آباد- اندیمشک و سد معشوره با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنند تا در پایان دولت رضایت‌مندی که رهبر تاکید کردند، محقق شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: امسال شاهد افتتاح بیشتری در استان بودیم و این کاملاً مشهود است، امیدواریم در سال‌های آینده ما در حوزه عمرانی، آبادانی، فرهنگی و اجتماعی کارهای بیشتری انجام بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راهبرد دشمن در ایجاد تفرقه است، گفت: دشمن سه راهبرد دیپلماسی همه جانبه، حفظ رویکرد فشار حداکثری و بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دولت سیزدهم با مصوبه مجلس شورای اسلامی آمریکا را سر درگم کرده است، گفت: راهبرد دشمن در حفظ رویکرد فشار حداکثری نیز رنگ باخته است.

حجت الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: دشمن در حال حاضر روی راهبرد سوم که همان بازدارندگی ایران و جلوگیری از پیشرفت با التهاب داخلی، تنش منطقه‌ای و ایجاد بی ثباتی داخلی بوده تمرکز کرده است.

وی تاکید کرد: از احزاب و جریان‌های سیاسی، اساتید و همه اقشار درخواست دارم که به خنثی کردن توطئه دشمن توجه کنند، زیرا سیاست دائمی آمریکا تقویت ناامنی، ایجاد التهاب و بی ثباتی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480184

مهمترین اخبار ایران و جهان: