نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:37

گردان مقاومتی الفجر مسئولیت عملیات تیراندازی حواره را برعهده گرفت

گردان مقاومتی الفجر در کرانه باختری با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی روز گذشته در جنوب نابلس را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «گردان الفجر ـ جوانان انتقام و آزادی» مسئولیت عملیات تیراندازی روز گذشته (سه شنبه) در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس را بر عهده گرفت. در این عملیات دو صهیونیست زخمی شدند.

این گردان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب عملیات‌های انتقام جویانه‌ای که وعده آن را داده بود در پاسخ به دو جنایت تعرض به زنان آزاده فلسطینی در قدس و الخلیل و جنایت دشمن صهیونیستی در نابلس، جنین و طولکرم، مسئولیت عملیات قهرمانانه تیراندازی در حواره به سمت خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست را بر عهده می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است که تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه در ایام اعیاد یهودی در نتیجه ضربات سخت مقاومت راه به جایی نخواهد برد و صهیونیست‌ها هیچ امنیت و آسایشی در این سرزمین نخواهند داشت.

گردان الفجر بیان کرد که این عملیات سیلی دیگری به دولت تندرو رژیم صهیونیستی و پیام تهدیدی به نخست وزیر جنایتکار آن بود که فلسطینیان را تهدید می‌کرد و نسبت به حمله به صهیونیست‌ها در ایام اعیاد یهودی هشدار می‌داد.

این گردان تاکید کرد که ما به دشمن صهیونیستی می‌گوییم: تهدیدات شما به هیچ وجه ما را هراسان نمی‌کند و این هدیه ما به شما بود که قبل از موعد رسید و منتظر شگفتانه‌های بیشتر ما باشید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497940

مهمترین اخبار ایران و جهان: