نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:37

دستگیری قاتل ۲ زن در پارس‌آباد/ پرونده تحت تحقیقات مقدماتی است

پارس‌آباد- دادستان شهرستان پارس‌آباد گفت: فردی که چند روز گذشته ۲ زن را با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

فیروز فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ما در راستای تأمین امنیت مردم با هیچکس مماشات نمی‌کنیم و هرکس به امنیت جامعه خدشه‌ای وارد کند، از دم تیغ عدالت باید بگذرد.

وی تصریح کرد: به دنبال وقوع یک رخداد در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه، سوم شهریور و قتل ۲ زن در روستای «گوشلو» شهرستان پارس‌آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قضائی و مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که در جریان آن، تحقیقات اولیه آغاز و مشخص شد که مقتولین با شلیک تیر از یک قبضه اسلحه شکاری به قتل رسیده‌اند.

دادستان شهرستان پارس‌آباد گفت: با دستور ویژه قضائی و با تلاش‌های قابل تحسین عوامل نیروی انتظامی و در یک عملیات ضربتی، قاتل با هویت معلوم در کمترین زمان ممکن دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

فرهانی افزود: پرونده در شعبه اول بازپرسی تحت تحقیقات مقدماتی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امنیت برای همه ما خط قرمز است و هر کس بخواهد به امنیت جامعه خدشه‌ای وارد کند، از دم تیغ عدالت باید بگذرد.

دادستان شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه افرادی که مرتکب جرایم خشن شده و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، دستگاه قضائی با قاطعیت برخورد می‌کند، بیان کرد: در صورت بروز چنین اتفاقاتی با قید فوریت تحقیقات کامل و خارج از نوبت انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471384

مهمترین اخبار ایران و جهان: