نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 10:01

بیش از ۲۲ میلیارد ریال جریمه برای بنگاه‌های متخلف گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک تاکنون، بنگاه های مشاور املاک متخلف در گلستان مجموعاً بیش از 22 میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز مهدی ملک، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، هزار و ۵۰۴ بازرسی از بنگاه های مشاور املاک و ۱۴۷ پلمب واحدی صنفی توسط اعضای کارگروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در استان گلستان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه های مشاور املاک نظارت می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۳۷۱ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تاکنون از هزار و ۵۰۴ بنگاه بازدید شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در شهرستان های گرگان و گنبد به فعالیت مشغول است، تصریح کرد: گشت و بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در شهرستان های علی آبادکتول، آزادشهر، کلاله، بندرگز و رامیان انجام می شود.

وی افزود: طی این بازرسی ها ۶۲ بنگاه مشاور املاک بدون پروانه در استان شناسایی و ۱۴۷ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

ملک گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه های مشاور املاک متخلف مجموعاً دو میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539440

مهمترین اخبار ایران و جهان: