نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 15:20

رسانه‌ها چشم امین نظام هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه از رسانه به عنوان چشم امین نظام یاد کرد و گفت: رسانه‌ها همچون چشم و گوش امین حاکمیت و نظام عمل می‌کنند و منشأ ترقی جامعه در همه عرصه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: عرصه رسانه، به عنوان عرصه بسیار مهمی سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه در جلوگیری از وقوع برخی از آسیب‌های اجتماعی، گفت: رسانه اگر به صورت منسجم و فعال به برخی آسیب‌ها ورود کند می‌تواند آن را به سمت و سوی نقاط کمال و جهات مثبت پیش ببرد.

*مسوولان در برابر انتقاد خبرنگاران صحه صدر داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه خطاب به مسوولان، گفت: مسوولان در برابر انتقاد خبرنگاران صحه صدر داشته باشند و در برابر نقد نباید بازخورد منفی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نقد باید عالمانه، منصفانه و براساس مستندات باشد، نقد بدون استناد شایسته جامعه اسلامی نیست.

وی از حمایت اصحاب رسانه سخن گفت و خاطرنشان کرد: رسانه در شکل‌گیری جریانات مهم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نقش بسزایی دارد.

وی از رسانه به عنوان چشم امین نظام یاد کرد و افزود: رسانه همچون چشم و گوش امین حاکمیت و نظام عمل می‌کنند و منشأ ترقی جامعه در همه عرصه‌ها  هستند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581240

مهمترین اخبار ایران و جهان: