نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 23:14

تجمع امدادگران سرخه در محکومیت «هولوکاست واقعی»+ عکس

امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر سرخه حمله به کودکان بی‌دفاع و مراکز درمانی را در غزه محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این روزها شهر غزه، تنها پناهگاه امن مسلمانان مظلوم فلسطینی شاهد حملات وحشیانه و مستمر صهیونیست‌های غاصب است که منجر به کشته و بی‌خانمان شدن هزاران نفر غیرنظامی که بیشتر این افراد زنان و کودکان بی‌پناهی هستند، شد؛ افرادی که قربانی خشونت غاصبانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی شدند.

رژیم جعلی صهیونیستی علاوه بر کشتار غیرنظامیان، مرتکب جنایات دیگری نیز علیه مردم بی‌دفاع فلسطین شده و آن محاصره منطقه غزه و قطع آب، غذا، دارو و سایر ضروریاتی است که موردنیاز مردم این منطقه و در جنایت اخیر حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی که منجر به شهادت تعداد زیادی از مردم بی‌دفاع شد.

از این‌رو، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر سرخه در محکومیت حمله به کودکان بی‌دفاع و مراکز درمانی در غزه تجمع کردند.

در اجتماع امدادگران هلال‌احمر در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در حسینیه شهدای سرخه بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات ضدانسانی صهیونیست‌ها قرائت شد.

حاضران در این تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه و امدادگران شهید فلسطین، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی، بیانیه هلال‌احمر را امضا کردند.

پایان پیام/ 74048/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546984

مهمترین اخبار ایران و جهان: