نیوز سیتی!
23 آبان 1402 - 09:16

رونق تولید در همدان گرفتار بانک است

فرماندار همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و رونق تولید در همدان طبق معمول گرفتار بانک است گفت:

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مسلم مخفی صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های مهم و اثرگذار شهرستان همدان با بیان اینکه مساله سرمایه‌گذاری در همدان طبق معمول گرفتار بانک‌هاست، افزود: چند طرح خوب گردشگری، کشاورزی و خدماتی در شهرستان در حال حاضر گرفتار رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها شده و همچنان به سرانجام نرسیده است.

وی گفت: به عنوان نمونه دو مجتمع همزمان در همدان و  یکی از استان‌های همجوار  کلنگ خورده، در حالی که در آن استان شاهد اتمام کار هستیم اما در همدان هنوز در خان اول اعطای تسهیلات گیر کرده است.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: سپرده‌گذاری در همدان از دیدگاه بانک خوب است اما نمی‌دانم چرا بانک‌ها این پول‌ها را برای تسهیلات خرج نمی‌کنند؟

وی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که سرمایه‌گذاران وقتی اسم بانک را می‌شنوند پشیمان می‌شوند، یادآور شد: به نظر می‌رسد یکی از مشکلات این است که مدیران بانک‌ها عمدتاً  اهتمام و دلسوزی لازم برای راه افتادن کارهای زمین مانده در همدان را ندارند.

مخفی خاطرنشان کرد: متاسفانه کاری که به راحتی با سرمایه نه چندان زیادی منجر به اشتغال در همدان می‌شود با کفش آهنی هم به نتیجه نمی‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: حرف‌ها، نامه‌ها و بخشنامه‌ها گویا به بانک‌ها نمی‌رسد یا اراده‌ای برای راه‌اندازی کار مردم نیست.

فرماندار همدان در پایان سخنانش به اهلیت و توانمندی سرمایه‌گذاران نیز اشاره کرد و گفت: امکانات و زیرساخت‌ها بخصوص زمین برای سرمایه‌گذاری نباید بدون تحقیق و بررسی لازم در اختیار افرادی قرار گیرد که انگیزه و توان لازم را ندارند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1571140

مهمترین اخبار ایران و جهان: