نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 14:30

رئیسی: رسانه‌ها پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند

رئیس جمهور گفت: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطات بین مردم و مسئولان نقش مهمی بر عهده د ارند که باید تلاش روزانه و مخلصانه‌ای در عرصه های مختلف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار در سازمان صدا و سیما حضور یافت و از بخش های مختلف این رسانه دیدن کرد.

رئیس جمهور با حضور در استودیو خبری ساعت 14 شبکه یک سیما تصریح کرد: خبرنگاران در تبیین خواسته های مردم برای مدیران و دولتمردان و همچنین در بیان دیدگاه های مسئولین و دولتمردان برای مردم نقش مهمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه رسانه ها خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطات بین مردم و مسئولان نقش مهمی بر عهده د ارند که باید تلاش روزانه و مخلصانه‌ای در عرصه های مختلف داشته باشند.

وی یاد شهدای خبرنگار را گرامی داشت و  گفت: به گفته رییس صدا و سیما  رسانه ملی ۱۶۰ شهید دارد که برخی از آنها شهدای روزهای اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و برخی هم مدافعان حرم هستند. 

رئیس جمهور با بیان اینکه رسانه ملی در انتقال پیام و تبیین افکار عمومی نقش مهمی دارد، گفت: رسانه ملی کانون و مرکز فرهنگ و فکر و بالندگی در کشور است و این رسانه یکی از مهمترین مسئولیت ها را در بخش فرهنگ ساز کشور بر عهده دارد.

وی افزود: رسانه ملی در دفاع از ارزش های اسلامی و ارائه سبک زندگی ایرانی و اسلامی نقش مهمی دارد و باید روز به روز این نقش مهم خود را قوی تر کند.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت نقدپذیر است و نقد و نظر را برای خود مفید می داند، گفت: ممکن است به برخی اقدامات دولت انتقاداتی وارد باشد ولی این دولت، منتقدان را افراد بی شناسنامه و بی هویت نمی‌داند و برای شنیدن صحبت های منتقدان گوش شنوا دارد. 

رئیسی در پایان گفت: برای دولت، صحبت اصحاب رسانه و اصحاب تحلیل حائز اهمیت است و گام های خوبی در رسانه ملی در این زمینه برداشته است و امروز رسانه ملی شاهد یک نگاه تحولی است که معتقدیم با این‌ نگاه تحولی می تواند به سمت قله های پیشرفت حرکت کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430640

مهمترین اخبار ایران و جهان: