نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 17:04

رگبار و رعد و برق در جنوب و غرب اصفهان/ دما روند کاهشی دارد

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ناپایداری‌های همرفتی طی امروز جنوب و غرب استان را فرا می‌گیرد، اظهار داشت: شدت ناپایداری‌ها در مناطق کوهستانی و در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای را در مناطق غرب و جنوب و شهرستان‌های چادگان، پادنا، سمیرم و مناطق هم مرز با استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: وضعیت جوی در سایر مناطق به‌صورت کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک وجود دارد.

به گفته وی از فردا جوی پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد.

امینی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و فریدون‌شهر با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434184

مهمترین اخبار ایران و جهان: