نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 12:10

استقلال برخلاف انتظارات نتیجه گرفت/ مسئولان بازهم بدقولی کردند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که استقلال به دلیل مشکلات پیش فصل نتوانسته بود آماده سازی خوبی داشته باشد گفت: با وجود این کمبودها آنها در هفته اول برخلاف انتظارات نتیجه گرفتند.

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت آبادان گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال که عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشت که آنهم بخاطر مدیریت غلط و ضعیف، بتواند مقابل نفت به یک برد پر گل دست پیدا کند. خیلی ها انتظار تساوی را داشتند و عده ایی هم لحظه شماری می‌کردند تا استقلال نتیجه را واگذار کند تا آنها دوباره شروع به حاشیه سازی کنند.

این پیشکسوت ادامه داد: اما اتحاد و همدلی کادر فنی و بازیکنان باعث شد تا استقلال به یک برد پرگل در هفته اول دست پیدا کند. استقلال در همه خطوط عملکرد خوبی داشت. حسینی بدون اشتباه بود، خط دفاع هماهنگ بود، خط هافبک میانه زمین را از آن خود کرده بود و خط حمله هم پر تلاش ظاهر شد تا استقلال بتواند از موقعیت‌های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد.

استقلال برخلاف انتظارات نتیجه گرفت/ مسئولان بازهم بدقولی کردند

اکبری در مورد نفت آبادان هم گفت: نفت انتظار چنین بازی از استقلال را نداشت و فکر می کرد آبی ها تمرکز کافی را نداشته و گرما هم برروی آنها تاثیر منفی بگذارد، بازیکنان ویسی با خوردن گل دوم از هم پاشیدند و نتوانستند به بازی برگردند و این بهترین فرصت برای استقلال شد تا گل سوم را هم به نفتی ها بزند تا با دست پر و شرایط روحی خوب به تهران باز گشته و خودرا آماده دیدار برابر ملوان کنند.

وی در مورد اعتراضات به داوری در هفته اول لیگ برتر نیز گفت: در هفته اول برخی بازیها به جنجال کشیده شد و باعث شد تا بازهم شاهد اعتراض به داوری و محرومیت مربیان لیگ برتری باشیم ، جنجالی که قرار نیست به پایان برسد و اشتباهات داوری هم به دامن می‌زند.

وی تاکید کرد : نبود سیستم وار در فوتبال ما مشکلات را بیشتر کرده است. داوران ما جوان شده اند و طبیعی است که تجربه کمتری هم دارند و این موضوع بیشتر باعث جنجال می‌شود. با اینکه مسولان فوتبال کشورمان قول داده بودند که بزودی سیستم وار به فوتبال کشور وارد خواهد شد اما باز هم بدقولی ها ادامه دارد تا همچنان شاهد اعتراض تیمها به نحوه قضاوت داوران باشیم. در مجموع هفته اول لیگ پر گل بود و فکر می کنم دیدار سپاهان و تراکتور بسیار جذاب و تماشایی شد اما هرگز کسی فکر نمی‌کرد چنین نتیجه ای رقم بخورد.

استقلال برخلاف انتظارات نتیجه گرفت/ مسئولان بازهم بدقولی کردند

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار استقلال برابر ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ گفت: با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی این دیدار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این اتفاق بسود ملوان و به ضرر استقلال خواهد بود ، نکونام می داند که برای ماندن در بالای جدول باید ملوان را هم شکست دهد. او برد برابر نفت را به فراموشی سپرده و به فکر یک بازی سخت برابر ملوان خواهد بود، بنابراین باید دیدار ملوان برابر ذوب را بخوبی آنالیز کند ، ضمن اینکه درست است که نفت را برده اما تیمش هنوز ضعف‌هایی دارد که باید آنها را در طول تمرینات پیش رو برطرف کرده تا یک بازی خوب توام با برد را مقابل ملوان برگزار کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437884

مهمترین اخبار ایران و جهان: