نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 21:33

لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی

خرم‌آباد - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش‌وپرورش لرستان بر لزوم اخذ گواهی صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی توسط معلمان مدارس غیردولتی این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن‌رضا تیموری امروز چهارشنبه در آئین افتتاحیه دوره‌های توانمندسازی آموزشی و پرورشی معلمان و مربیان مدارس غیردولتی، اظهار داشت: ادامه فعالیت معلمان و مربیان در مدارس غیردولتی بعد از سه سال منوط به دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای و تخصصی خواهد بود.

وی افزود: این دوره‌ها و استفاده کاربردی از منابع آموزشی و پرورشی، به تبیین علمی صلاحیت و شایستگی‌های عمومی، حرفه‌ای و تخصصی معلمان و مربیان در مدارس غیردولتی منجر خواهد شد.

احسان یاوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز اظهار داشت: این دوره‌های توانمندسازی می‌تواند در تقویت بنیه علمی و اعتقادی دانش‌آموزان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مدارس غیردولتی قرار است همچنین از نظر شرایط فیزیکی و استحکام توسط آموزش‌وپرورش استان بررسی و در صورت لزوم اقدام لازم صورت بگیرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، افزود: در خصوص مشکل خوابگاه دانشگاه فرهنگیان نیز قرار است در کمیسیون دانشجویی استان این مشکل طرح شود و راه‌حل‌های احتمالی مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434640

مهمترین اخبار ایران و جهان: