نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 19:42

کمبود زمین برای ساخت مسکن و مشکل طرح تفصیلی خمینی‌شهر رفع می‌شود

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از رفع کمبود زمین برای ساخت مسکن و مشکلات طرح تفصیلی خمینی شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان عصر پنجشنبه در حاشیه ملاقات مردمی در شهرستان خمینی شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در راستای بررسی مسائل مختلف مردم شهرستان خمینی شهر در حوزه عمرانی نشستی با بخشداران شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این سفر، از نزدیک مسائل مختلفی که در شهرها و روستاهای شهرستان خمینی شهر برای مردم ایجاد چالش کرده است با حضور شهرداران و دهیاران مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: عمده مسائل شهرستان خمینی شهر در حوزه عمرانی در خصوص مسائل شهری و روستایی، تأمین خدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز، مسکن شهری و روستایی، نهضت ملی مسکن و مسیرهای دسترسی است.

زینلیان افزود: در حوزه کشاورزی نیز درخواست‌هایی مطرح شد که تلاش کردیم حسب قوانین و مقررات، مصوبات لازم صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: کمبود زمین برای ساخت مسکن و ابلاغ نشدن طرح تفصیلی شهر خمینی شهر مشکلاتی را برای مردم رقم زده است که خوشبختانه در این سفر هر دو مورد بررسی و با توافق ایجاد شده مقرر شد مشکلات طرح تفصیلی رفع و در مسیر ابلاغ قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: هشت گزینه تأمین زمین برای ساخت مسکن در خمینی شهر نیز از گذشته مطرح بود که مورد بررسی قرار گرفت و با اولویت بندی که امروز انجام شد نهایی و ابلاغ می‌شود.

زینلیان خاطرنشان کرد: در شهر درچه نیز مشکل ویژه در حوزه مسکن وجود دارد که با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم مسائل حل شود.

وی گفت: بلوار الغدیر و خط دو مترو نیز که از شهرستان می‌گذرد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این موارد نیز ساماندهی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302740

مهمترین اخبار ایران و جهان: