نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 21:55

برپایی نماز قربان در ۱۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال براساس پیش بینی های صورت گرفته نماز عید قربان در ۱۶ بقعه متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نماز عید قربان امسال در برخی از بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نماز عید قربان در ۱۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی گفت: نماز پرفیض قربان در بشرویه در امامزاده بی بی نجمه خاتون و امامزاده محمدبن اسحاق، در خوسف در امامزاده سید ابوالقاسم، در زیرکوه در بقعه سعد الله بن موسی شاهرخت و مسجد النور پیشور، در سربیشه در امامزاده بی بی زینب خاتون و امامزادگان علوی روستای چنشت، در شهرستان طبس در امامزاده علی و بقعه شیخ احمد زنوقان، در فردوس در امامزاده سید سلطان احمد و سلطان ابوالقاسم و امامزاده سید جلیل، در شهرستان قاین در امامزاده زید بن موسی بن جعفر آفریز و در نهبندان در سه بقعه شامل امامزاده سید علی و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد قربانیان پیش بینی شده که از محل موقوفات و کمک خیران خریداری شده ۱۴ قربانی بوده که در مناطق مختلف قربانی می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1316040

مهمترین اخبار ایران و جهان: