نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 17:21

مرکز بین‌المللی تکواندو در قم تاسیس می‌شود

رییس فدراسیون تکواندو از تاسیس مرکز بین‌المللی تکواندو در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، هادی ساعی امروز به همراه سرپرست دبیرکلی فدراسیون، مدیرتیم‌های ملی تکواندو و جمعی دیگر از مسئولان فدراسیون در دیدار با استاندار قم ضمن ارایه گزارشی از شرایط تکواندو از برنامه‌های آینده این رشته توضیحاتی ارایه کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو تاسیس مرکز بین المللی تکواندو در استان قم را یکی از برنامه های این فدراسیون عنوان کرد و گفت: قم ظرفیت میزبانی از اردوهای تیم های ملی را دارا است و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور این اتفاق رخ دهد.

ساعی همچنین در خصوص وضعیت تکواندو استان قم مواردی بیان کرد و عنوان داشت: سطح تکواندو استان قم در کشور قابل قبول است و داوران قمی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند که برای قضاوت در این رقابت‌ها باید از سوی مسئولان استان حمایت شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار، برنامه‌های مربوطه و اقدامات انجام شده توضیح داد.

اصغر رحیمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون تکواندو نیز در این دیدار بیان کرد: در رابطه با برگزاری نخستین کنگره شهدای تکواندوکار چندین جلسه برگزار شده و مقدمات کار در حال پیگیری است.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز در این دیدار اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌ای با توجه به تعداد قابل توجه شهدا در رشته تکواندو می‌تواند اثرات زیادی داشته باشد ولی باید با تدارک ویژه و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

شاهچراغی ادامه داد: به معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اعلام می‌کنیم ستاد این کنگره تشکیل و امور مربوطه پیگیری شود و با توجه به شرایط موجود زمان آن مشخص شود.

استاندار قم همچنین در خصوص راه‌اندازی مرکز بین‌المللی تکواندو مسائلی مطرح کرد و عنوان داشت همکاری لازم را خواهد داشت.

پایان پیام/78038

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315640

مهمترین اخبار ایران و جهان: