نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 17:16

دهه فجر، فرصتی برای جهاد تبیین و حضور مردم در صحنه است

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه راهبرد اصلی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است، گفت: ایام الله‌ها و به ویژه دهه فجر، فرصت مناسبی برای به صحنه آوردن مردم و جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: به برکت انقلاب، رهبری امامین انقلاب، خون شهدا و همراهی مردم، ایران اسلامی به ام القری جهان اسلام تبدیل شده است.

وی به پیشرفت های نظام در طول این سال‌ها در حوزه های نانو، هسته ای، علوم پزشکی، کسب رتبه سوم سد سازی، انجام پیوند قلب و کلیه و... اشاره کرد و گفت: با وجود دشمنی معاندانی چون آمریکا و ... در این سال ها ایران پیشرفت‌های خوبی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی یادآورشد: در آنچه مربوط به نظام و انقلاب است شاهد حرکت شتابی و طوفانی هستیم و در حوزه های مدیریتی هم موفقیت‌ها متفاوت است.

قناعت با بیان اینکه ایران اسلامی در خاورمیانه و سطح بین الملل اثرگذار است، افزود: راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و ایام الله های مختلف مانند دهه فجر فرصت مناسبی برای وارد کردن مردم در صحنه است.

به گفته وی پیشرفت و توفیقات ایران اسلامی از رقبا و دشمنان بیشتر است.

استاندار با اشاره به این که باید از همه فرصت ها برای جهاد تبیین بهره ببریم، گفت: عزت فعلی نظام به برکت خون شهدا محقق شده و در حال حاضر در عرصه های بین المللی حرف برای گفتن داریم.

قناعت تأکید کرد: باید در مناسبت های مختلف وظیفه دینی خود را انجام داده و برای قشر جوان و نوجوان جهاد تبیین ایجاد و از همه ظرفیت ها بهره ببریم.

به گفته وی پروژه های ثبت شده در سامانه منتاک (مدیریت نظارت و توسعه استان های کشور) پس از بررسی در فهرست پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی قرار می گیرد.

وی از کمیته های چهارده گانه ستاد دهه فجر خواستار برگزاری جلسات و نشست ها برای برپایی برنامه های شاد و مفرح با هدف اعتمادسازی و ایجاد نشاط اجتماعی شد و افزود: هر چه تعاملات و هماهنگی ها بیشتر باشد توفیقات بیشتر خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644940

مهمترین اخبار ایران و جهان: