نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 20:55

قرار دوازدهم اوقاف گیلان برای تامین جهیزیه و تجهیزات درمانی

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، در قرار دوازدهم بهمن ماه جاری و به همت مراکز افق بقاع متبرکه، تامین رویکرد تامین جهیزیه زوج‌های جوان و همچنین تهیه تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی برای توزیع در مراکز درمانی گیلان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد قرار دوازدهم در بهمن ماه جاری، کمک برای تامین جهیزیه زوج‌های جوان است. 

وی با بیان اینکه مراکز افق بقاع متبرکه موفق به تهیه و توزیع اقلامی از قبیل پتو، یخچال، اجاق گاز، بخاری گازی، سرویس چینی به ارزش ۶۲۹ میلیون تومان شدند، گفت: در جریان برگزاری این طرح در بقاع متبرکه، ۹۸۲ بسته معیشتی بین افراد کم بضاعت مجاور بقاع متبرکه توزیع شد. 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۸۵۶ میلیون تومان از محل عواید موقوفات دارای نیات مرتبط با خیرات و کمک‌های مردمی هزینه شده است. 

تدینی با اشاره به برگزاری مراسم محوری قرار دوازدهم در آستانه اشرفیه بیان کرد: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۴۶۹ میلیون تهیه و از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و موسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد. 

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع غذای نذری به ارزش ۳۰ میلیون تومان، کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۲۵ میلیون تومان و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۴۰ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم امروز بوده است، افزود: در طرح قرار دوازدهم در بهمن ماه جاری، تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی با هزینه ۲۷۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657384

مهمترین اخبار ایران و جهان: