نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:29

اعلام آمادگی بنیاد نخبگان جهت همکاری با هلال‌احمر

معاون بنیاد نخبگان از اعلام آمادگی این بنیاد جهت همکاری با هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق موحد معاون بنیاد ملی نخبگان در نشست جمعیت هلال احمر با نخبگان اظهارداشت: تلاش برای همکاری با نهادهای مختلف برای حکمرانی نخبگان از برنامه‌های بنیاد است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ چند برنامه عملیاتی داریم که البته با همکاری نهادها نمی‌توان به دستاورد رسید. در حال حاضر اغلب فرایند شنایی مبتنی بر خود اظهاری است و در دستورکار داریم از ظرفیت‌ها استفاده تا به سمت شناسایی افراد مستعد رویم و زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

موحد با اشاره به اجتماع نخبگان گفت: توانمندی نوظهور در این اجتماع‌ها شکل می‌گیرد که اگر نخبگان جداگانه فعالیت کنند شاید توانمندی نوظهور فراهم نشود.

وی با بیان اهمیت اشتغال و مسکن نخبگان و توجه بنیاد به این موضوع گفت: مسأله محوری و رویدار رقابتی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

معاون بنیاد نخبگان اعلام کرد: بنیاد آمادگی دارد ظرفیت خود جهت توسعه هسته‌های مسأله محور در سطح دانشجویی و اساتید به هلال احمر اختصاص دهد.

موحد گفت: در سال ۱۴۰۱ مصوبه‌ای در هیأت وزیران تصویب شد در مورد جذب استعدادهای درخشان که اکنون این موضوع به خوبی پیش رفته و هلال احمر هم می‌تواند در این راستا ورود و در افزایش کیفیت خدمات به مردم گام بردارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213162

مهمترین اخبار ایران و جهان: