نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:00

نمایشگاه «جوانه‌های آشنایی» در شاهرود گشایش یافت

نمایشگاه «جوانه‌های آشنایی» با پایان طرح کانون مدرسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ملیحه آقاحسینی، مسؤول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران از گشایش نمایشگاه جوانه‌های آشنایی با دعوت از سیما سلیمانیان، نماینده آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مدیران و دانش‌آموزان مدارس خبر داد.

آقاحسینی گفت: این نمایشگاه، مجموعه ‌آثار اعضای طرح کانون مدرسه در قالب کاردستی، نقاشی، سفالگری و نوشته‌های خلاق است.

وی افزود: در این طرح تعداد یک ‌هزار و ۷۲ دانش‌آموز چهار دبستان دولتی دهخدا، میثاق، شاهد و شهید برادران احمدی در ۱۰۲ دفعه فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی اجراشده از سوی مربیان این مرکز، شرکت داشتند.

مسؤول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود هدف از اجرای این طرح را علاوه بر بهره‌گیری از امکانات و فضای غیررسمی برای پرورش خلاقیت و ایجاد فرصت تجربه‌های جدید در یادگیری دانش‌آموزان، آشنایی آن‌ها با امکانات و پتانسیل مراکز کانون ازجمله کتاب و کتابخانه، زمینه‌سازی برای پرورش خلاقیت و نوآوری و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی، عنوان کرد.

آقاحسینی خاطرنشان کرد: در بخشی از این آیین، کارگاه نقد فیلم، برگزار و در پایان از ترنم غوغایی عضو برگزیده بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، تجلیل شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1217862

مهمترین اخبار ایران و جهان: