نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 19:43

موکب‌های پذیرایی در سمنان راه اندازی می‌شود

سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر بکار گیری ظرفیت شهرداری ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در دهه کرامت گفت: موکب‌های پذیرایی زائران در این ایام برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به روز گرامیداشت زبان فارسی اظهار داشت: زبان فارسی صرفاً یک‌زبان نیست، ریشه در فرهنگ اصیل و هویت ایرانی دارد که باید قدر بدانیم.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند توسعه‌ای ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اقتصادی، عمرانی و مدیریتی تبیین شده و سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در استان برنامه‌های بسیار خوبی در راستای اهمیت به جوانان به ویژه دختران پیش‌بینی شده که باید به عنوان یک مقوله فرهنگی در خانواده، دانش‌آموزان و دانشجویان نهادینه شود.

هاشمی همچنین از برپایی موکب و برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان خبر داد و گفت: شهرداری‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکلهای مردم نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در راستای پر رنگ کردن برنامه‌های ایام دهه کرامت و استقبال از زائران حرم معصومه (س)، موکب‌های پذیرایی از زائران را برپا کنند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان نیز باید همچون شورای مرکز استان فعال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211918

مهمترین اخبار ایران و جهان: