نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 08:41

توقیف سواری پراید با 170 میلیون خلافی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از توقیف یک دستگاه خودروسواری پراید با بیش از 170 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، سرهنگ بهرام منصوری اظهار کرد: ماموران پلیس راهور شهرستان البرز حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی سواری پراید که با تغییرات نامعتارف در وضعیت ظاهری خودرو و رانندگی حادثه ساز در حال تردد بود برخورد کرده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و تحویل عوامل انتظامی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه در استعلامات انجام شده، حدود 170 میلیون ریال خلافی مربوط به این خودرو در سیستم پلیس راهور به ثبت رسیده است، بیان کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مبنی بر توقیف خودروهایی با بیش از 30 میلیون ریال خلافی، این خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: راننده خودرو به دلیل نداشتن گواهینامه، عدم توجه به فرمان پلیس و رانندگی حادثه ساز که منجر به خطر انداختن جان دیگر شهروندان شده بود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656518

مهمترین اخبار ایران و جهان: