نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 17:32

اهدای خون کارکنان گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا

به دنبال کاهش ذخیره خونی استان اصفهان جمعی از کارکنان گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان شهرضا در اقدامی خداپسندانه خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، با سرد شدن هوا آمار مراجعان برای اهدای خون کاهش می‌یابد و پویش‌های جمعی اهدای خون می‌توانند در تامین ذخایر خون کمک شایانی داشته باشند.

به دنبال کاهش ذخیره خونی استان اصفهان و فراخوان اداره کل انتقال استان و در آستانه ۴۵سالگی انقلاب شکوهمند و دهه مبارک فجر جمعی از کارکنان گروه ۲۲ توپخانه شهید ضیایی نزاجا با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان شهرضا در اقدامی خداپسندانه خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

 

 

به گفته کیان دهراب‌پور، مدیرکل انتقال خون اصفهان ذخایر خونی استان اصفهان کاهش پیدا کرده و با کاهش مراجعه به مراکز اهدای خون در استان اصفهان مواجه هستیم.

وی افزود: این شرایط در فصل سرما همواره وجود داشته و ما از شهروندان می‌خواهیم که نسبت به کمک به همنوعان خود توجه داشته باشند.

دهراب‌پور با اشاره به اینکه ذخیره خونی در استان اصفهان با یک هزار و ۸۷۹ واحد به چهار روز و ذخیره خونی در شهر اصفهان با ۹۹۲ واحد به سه روز رسیده است، گفت: در حال حاضر به همه گروه‌های خونی در استان نیاز است.

 

 

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان بیان کرد: به دلیل کاهش ذخیره خون استان مراکز اهدای خون استان اصفهان در روزهای تعطیل پنجشنبه ۱۹ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن نیز فعال است.

وی عنوان کرد: مرکز خونگیری خواجو اصفهان ساعت ۸ تا ۱۴، پایگاه انتقال خون نجف آباد ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون شهرضا ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون کاشان ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه انتقال خون گلپایگان از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه انتقال خون خوانسار از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665362

مهمترین اخبار ایران و جهان: