نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 15:33

مرکز درمان ناباوری سطح ۲ شرق گلستان در گنبدکاووس راه اندازی می شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز درمان ناباوری سطح ۲ شرق گلستان تا پایان امسال در گنبدکاووس راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس محمد مهدی زرگران، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ظهر امروز در حاشیه نخستین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس اظهار کرد: تلاش کردیم به شهرستان گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان و ارائه خدمات درمانی به شرق گلستان نگاه ویژه ای داشته باشیم و در یکسال گذشته اتفاقات خوبی در این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان رخ داده است.

وی تصریح کرد: با اتفاقات خوب در سطح سلامت در گنبدکاووس به مرکزیت شرق گلستان امید داریم شاهد پایه گداری و ارتقاء سطح درمانی در این شهرستان باشیم.

معاون درمان علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: مقدمات راه اندازی مرکز درمان ناباوری سطح ۲ شرق گلستان در گنبدکاووس انجام شده و تا پایان سال این کار عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت های خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، اموزشی شدن بیمارستان های این شهرستان بوده که در سال ۱۴۰۲ محقق خواهد شد‌.

زرگران گفت: دکتر‌ملکی و تیم تخصصی وی در بخش جراحی قلب باز این قول را دادند تا در این حوزه کادر سازی نموده و نیروهای بومی منطقه را تا ۶ ماه اینده آموزش داده تا در اینده مشکل تیم تخصصی و نیروی انسانی متخصص رفع شود.

مرکز ام ار ای بیمارستان مطهری گنبدکاووس راه اندازی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: مرکز آنژیوگرافی بیمارستان پیامبراعظم (ص) با ۲۰ تخت سی سی یو  به همت حاج محمد شهرکی در سال گذشته راه اندازی شد و خوشحالم که روز گذشته در نخستین سالگرد راه اندازی این دستگاه به جرات می گویم یکسال خدمت بی وقفه به بیماران این بخش ارائه نموده است.

وی تصریح کرد: حاج محمد شهرکی در حال تجهیز  ۳۱ تخت سی سی یو  دیگر به این مرکز بوده تا خدمات مطلوبتر و بیشتر به بیماران ارائه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مرکز خدمات و غربالگری سرطان مادران و نوزدان و جراحی زنان در بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس در دو طبقه  به همت حاج محمد شهرکی در حال احداث بوده و علیرغم همه مشکلات در این حوزه این نیکوکار پرتلاش پای کار هستند.

وی ادامه داد: مرکز ام ار ای بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس نیز برای بیماران بستری فعال شد و راه اندازی رسمی ان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام می شود.

بدیعی گفت: حاج محمد شهرکی در ماههای گذشته دچار مشکل قلبی شد و با توجه به توان مالی بالا می توانست در بهترین بیمارستان های تخصصی و خصوصی کشور عمل بازکردن عروق قلبی را انجام دهد اما به کادر درمان شهرستان اعتماد کرده و این عمل را با موفییت در گنبدکاووس انجام دادند.

اختصاص زمین برای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس مطالبه اصلی مردم است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از مطالبات جدی و بحق مردم شهرستان گنبدکاووس و شرق گلستان تخصیص و تملک زمین برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تختوابی شهرستان بوده و تلاش داریم تا در مدت زمان کوتاه این مشکل را رفع کنیم.

مهدی دهرویه اظهار کرد: مردم شرق گلستان و گنبدکاووس مردمان مظلوم به لحاظ مالی کم توان و بی بضاعت بوده و راه اندازی جراحی قلب باز می تواند در کاهش هزینه ها و زمان کمک بزرگی  به این مردم نماید.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 972862

مهمترین اخبار ایران و جهان: