نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 11:29

هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد

سمنان- معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی، هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ضیاالدین حزنی صبح پنجشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان و تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی دو به میزبانی استانداری با بیان اینکه همه مشکلات کشور با ظرفیت‌های داخلی و اتکا به توان داخل قابل حل است، ابراز کرد: از مسئولان خواسته‌ایم که پروژه‌های محرومیت زدایی در استان سمنان به وسیله گروه‌های جهادی شناسایی شود و اعتبار انجام آن نیز توسط قرارگاه تأمین خواهد شد تا بتوانیم شاهد اقدامات محرومیت زدایی به خصوص در روستاهای سمنان باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان مهر افتخار بسیج و گروه‌های جهادی است، ابراز کرد: اولویت کار حوزه محرومیت زدایی، مردم و خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ بن بستی برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد و همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت در کشور ایران اسلامی مان وجود دارد.

حزنی با بیان اینکه ترویج خدمت در مناطق محروم باید در دستور کار و همگانی شود تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم امروز در پی تضعیف نظام و ایجاد دو دستگی در بین مردم و مسئولان است چرا که اعتقاد داریم مردم یاری و مردم داری رمز ماندگاری، رونق کشور و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکل اساسی حال حاضر در کشور است گفت: خدمت رسانی به مردم یک سعادت برای مسئولان و یک وظیفه محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم جمعی از مسئولان اردوهای جهادی استان سمنان که در رزمایش جهادگران فاطمی دو حضور داشتند، تقدیر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912318

مهمترین اخبار ایران و جهان: