نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 10:02

سفر استاندار سمنان به بیش از ۳۴۰‌ روستا

استاندار سمنان گفت: در طول ۲ سال خدمت در این استان به بیش از ۳۴۰‌ روستا به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان سفر داشته‌ایم که با همت و تلاش مسؤولان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله سرداران شهید در مسجد فاطمیه سمنان اظهار کرد: مردم این استان متدین و دین‌دار هستند که خدمت به این مردم جزو وظایف ما است.

وی افزود: دولت سیزدهم مردمی است و با تأکید رئیس جمهور ما نیز در مساجد مختلف برای برطرف کردن مشکلات مردم حضور می‌یابیم.

استاندار سمنان ادامه داد: در طول ۲ سال خدمت در این استان به بیش از ۳۴۰‌ روستا به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان سفر داشته‌ایم که با همت و تلاش همه مسؤولان به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

هاشمی تصریح کرد: لازم است اراضی بدون استفاده محله سرداران شهید که سبب آزرده‌خاطر شدن مردم این محله شده است، تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: ساختمان متعلق به اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ساماندهی شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: لازم است مشکلات محله سرداران شهید در حوزه زمین چمن، سالن ورزشی و همچنین آثار تاریخی، بعد از این جلسه و مصوبات تکلیف‌شده به نتیجه مناسب برسد.

در این برنامه حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان و بیش از ۲۵ نفر از مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534662

مهمترین اخبار ایران و جهان: