نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 15:47

۱۳۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان البرزی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۸ میلیارد تومان کمک معیشت به حساب بیش از ۲۸ هزار خانوار مورد حمایت البرزی واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاپور قاسمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد بر اساس تعداد نفرات خانوار کمک‌هزینه معیشت دریافت می‌کنند، گفت: خانوارهای مددجو یک نفره ۷۷۰هزار تومان، دونفره ۱میلیون و ۹۰ هزار تومان، سه‌نفره ۱میلیون و ۵۲۵ هزار تومان، خانوارهای چهارنفره یک میلیون ۹۶۰ هزار تومان و خانوارهای پنج‌نفره ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون این نهاد درخواست‌های ۱۳۰۰ نیازمند غیر مددجوی البرزی را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی‌شده بودند را بررسی و نهایتاً ۸۰ درصد درخواستها که شامل نیازهایی چون تسهیلات وام ، کمک بلاعوض، اشتغال، جهیزیه و درمان بوده اند تایید و خدمات لازم ارائه شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه لوازم خانگی ضروری در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود،گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی ، بخاری گازی، جاروبرقی، تلویزیون و کولر به ارزش ۴ میلیارد ۳۵۳ میلیون تومان توسط کمیته امداد البرز به مددجویان اهدا شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539962

مهمترین اخبار ایران و جهان: