نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 12:54

بنیاد مسکن 14 پروژه در دست احداث دارد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن استان 14پروژه با دارا بودن یک هزار و 705 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار، سلطانیه و آب‌بر در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه در حال ساخت 368 واحدی گلشهر زنجان اظهار کرد: پروژه 368 واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر در حال حاظر پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای چهار بلوک ۱۰ طبقه و دو بلوک ۹ طبقه است.
وی با بیان اینکه، مشارکت و پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و تحویل به موقع واحدها خواهد بود، تاکید کرد: در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می‌شود.
خواجه‌ای بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: باید همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند، تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر بنیاد مسکن استان 14پروژه با دارا بودن یک هزار و 705 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت هیدج، صائین قلعه،خرمدره، قیدار ، سلطانیه و آب‌بر در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی با بیان اینکه پروژه‌های در دست اجرای بنیاد مسکن یک هزار و 772 واحد مسکونی به مساحت 238هزار و 169 متر مربع است، افزود: پروژه‌های در دست طراحی این اداره کل، یک هزار و پنج واحد به مساحت 125هزار و 605 متر مربع است.
خواجه‌ای یادآور شد: تاکنون بنیاد مسکن 278 قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث یک هزار و 904 واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت کرده است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520062

مهمترین اخبار ایران و جهان: