نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 17:07

تداوم تلاش‌های بی‌ثمر صهیونیست‌ها برای یافتن مجری عملیات حواره

نظامیان صهیونیست پس از یورش چندباره خود به شهرک عقربا واقع در نابلس در کرانه باختری برای یافتن مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره، دست خالی از این منطقه عقب نشستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان تلاش‌های بی‌نتیجه خود برای یافتن مجری عملیات مقاومتی حواره را ادامه می‌دهند.

در همین راستا نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه، برای چندمین بار از زمان اجرای عملیات ضدصهیونیستی حواره به شهرک عقربا واقع در نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش به خانه فردی که از سوی صهیونیست‌ها به اجرای این عملیات متهم شده است، خانواده وی را تهدید کردند که خانه آنان را ویران خواهند کرد. نظامیان صهیونیست پس از این یورش، بدون هرگونه دستاوردی مجبور شدند که از شهرک عقربا عقب‌نشینی کنند.

سما نیوز نیز اعلام کرد که این سومین بار است که خانه این خانواده فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست مورد یورش قرار می‌گیرد. عیسی بنی فاضل سرپرست این خانواده فلسطینی نیز تاکنون ۲ بار از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت و سپس آزاد شده است.

گفتنی است ۲۸ مردادماه، در جریان یک عملیات ضدصهیونیستی در حواره واقع در جنوب نابلس ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به ضرب گلوله یک مبارز فلسطینی به هلاکت رسیدند. این مبارز فلسطینی پس از اجرای عملیات خود توانست از محل اجرای این عملیات به سلامت بگریزد.

از آن تاریخ تاکنون نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اقدامات گسترده خود، نتوانسته‌اند مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره را بازداشت کنند. ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در یافتن مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره، شکستی بزرگ برای این رژیم و مقامات صهیونیست به شمار می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485118

مهمترین اخبار ایران و جهان: