نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 12:59

عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان بوشهر جبران شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان بوشهر در حل مشکلات و در راستای رضایت‌مندی مردم باید جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر اظهار داشت: خدمات گسترده‌ای از سوی دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف ارائه شده است که باید به خوبی به اطلاع مردم رسانده شود.

وی به تلاش‌های دشمن برای ناامیدکردن مردم اشاره کرد و ادامه داد: در راستای سازماندهی حوزه امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی کارهای خیلی خوبی در این دولت انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات دولت برای دشمن در راستای جلوگیری از پیشرفت، توقف پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و ایجاد یاس در جامعه تصریح کرد: با پشتیبانی مردم، علما، روحانیون، ایثارگران روند پیشرفت، توسعه و عملیات‌های فرهنگی و اقتصادی استان بوشهر قابل قبول و مطلوب است.

وی به تمرکز دولت بر روی حوزه فرهنگی و اثرگذاری روی ذهن‌ها اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر سرعت گرفته و شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی هستیم.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه سومین سفر رئیس جمهور به استان بوشهر فردا انجام می‌شود تصریح کرد: فاز ۱۱ پارس جنوبی به عنوان مهمترین، بزرگترین و آخرین پروژه پارس جنوبی فردا با حضور رئیس جمهور در عسلویه وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف شرکت‌های چینی و توتال فرانسه در فاز ۱۱ فعالیت می‌کردند که آن را رها کردند و متخصصین ایرانی در شرکت ملی نفت و پتروپارس برای تکمیل آن مصمم شدند و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده و با حضور رئیس جمهور فردا افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از همه دستگاه‌های سیاسی، انتظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی افزود: از مردم استان بوشهر هم که در همه شرایط سخت در کنار نظام و انقلاب اسلامی قرار دارند و پشتیبانی و حمایت می‌کنند قدردانی می‌شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به مطالبات مردم در دستگاه‌های اجرایی و اداری اضافه کرد: کار اداری مردم در دستگاه‌های اجرایی و اداری نباید معطل بماند و باید خواسته‌های مردم با سرعت در ادارات انجام شود و باید رضایتمندی مردم در تحقق مطالبات آنان فراهم شود.

وی با بیان اینکه باید در حل مشکلات مردم در ادارات تلاش و مجاهدت شود تأکید کرد: عملکرد ضعیف برخی از ادارات استان بوشهر در حل مشکلات و در راستای رضایت‌مندی مردم باید جبران شود.

استاندار بوشهر افزود: مدیران، معاونان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به شهرستان‌ها در حل مشکلات مردم سرکشی کنند و این در حالی است که عملکرد برخی دستگاه‌ها خوب و برخی هم ضعیف گزارش شده است.

محمدی‌زاده جذب منابع ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انسان وقتی مسئولیت برعهده گرفت قطعاً در برابر خدا مسئول است و در مقابل این مسئولیت وظیفه و مأموریت محوله باید به نحو احسن انجام شود.

وی اضافه کرد: امید می‌رود در کنار فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی توسعه حوزه فرهنگ و ارتباط با مردم و سرعت‌دهی به کار مردم و حل مشکلات تسریع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471162

مهمترین اخبار ایران و جهان: