نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 17:21

اعزام ۷۰۰ زائر از چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون ۲۳ سفر به مشهدمقدس داشتیم، گفت: روز گذشته ۸ دستگاه و امروز ۱۵ دستگاه با حدود ۷۰۰ مسافر استان را به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند.

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: گرمای هوا در سال جاری سبب شد تا برخی از عاشقان اهل بیت(ع) سفر زیارتی پایان ماه صفر خود را از کربلا به مشهد تغییر دهند لذا طرح سفر به مشهد از ۱۶ آغاز و تا ۲۸ شهریور ادامه دارد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: این طرح از روز گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود اوج سفر به خراسان فردا و اوج سفر بازگشت به استان نیز روز جمعه است لذا پیش‌فروش بلیط حضوری و اینترنتی شروع شده است. 

وی با بیان اینکه از روز گذشته تا کنون ۲۳ سفر به مشهد داشتیم، ادامه داد: روز گذشته هشت دستگاه و امروز ۱۵ دستگاه با حدود ۷۰۰ مسافر استان را به مقصد مشهد مقدس اعزام شدند. 

غلامی اضافه کرد: به منظور سهولت در امر جابه‌جایی زائران غیر از یک شرکت ثابت مسافربری به مقصد مشهد مقدس از ۷۰ درصد ظرفیت پنج شرکت مسافربری شهرکرد به اصفهان نیز استفاده شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: به منظور تشویق رانندگان و خدمت‌رسانی بیشتر نرخ بلیط بازگشت از مبدا مشهد به مقصد کل کشور ۳۰ درصد افزایش یافته اما در نرخ بلیط رفت به مشهد تغییری ایجاد نشده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر سفرها به مشهد به صورت کاروانی و سفر دربستی است که هزینه این سفرها به صورت توافقی با رئیس کاروان و شرکت مسافربری تعیین می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1495062

مهمترین اخبار ایران و جهان: