نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:35

مردم شاهرود خواستار توجه مسئولان به وضعیت راه ها شدند

شاهرود- پس از وقوع حادثه تلخ رانندگی در محور طرود، گروهی از مردم شهرستان شاهرود در مقابل فرمانداری این شهرستان گردهم آمده و خواستار توجه مسئولان به وضعیت راه ها شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی وقوع حادثه تلخ تصادف در محور طرود در جنوب شهرستان شاهرود که به کشته شدن پنج نفر انجامید، گروهی از مردم در مقابل فرمانداری ویژه این شهرستان گردهم آمدند تا صدای مطالبات شأن را به گوش مسئولان برسانند.

مهمترین خواسته مردم شهرستان شاهرود در این گردهمایی توجه مسئولان به مطالبات مردم محسوب می‌شود. مطالباتی که به زعم مردم سال‌ها در بی تفاوتی و ترک فعل‌ها گرفتار شده است.

مردم همچنین خواستار برخورد با ترک فعل‌ها در محورهای طرود، میامی و همچنین سه راهی مجن و جاده توسکستان شدند که هر ماه تقریباً جان عده‌ای از مردم این شهرستان را می‌گیرد.

مردم شاهرود خواستار برخورد با خاطیان به تعویق انداختن پروژه‌های راهسازی و راهداری در شرق استان سمنان نیز هستند.

عدم نصب دوربین، باریکی جاده، شانه غیر استاندارد و … همگی از عواملی هستند که جاده طرود را به یک قتلگاه بدل ساخته است.

گفته می‌شود پلیس راه محور طرود را به دلیل عدم استانداردهای لازم تا اطلاع ثانوی مسدود کرده است اما مردم اعتقاد دارند که این پاک کردن صورت مسئله است و لذا باید این محورها ایمن سازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه پنج عضو یک خانواده متشکل از دو نوجوان ۱۴ ساله، پدر و مادر، پدر بزرگ و مادربزرگ در یک تصادف جان خود را از دست دادند. بارها و بارها این نوع تصادفات در محور طرود و مجن شاهرود رخ داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295318

مهمترین اخبار ایران و جهان: